E det mig det är fel på?

Jag är bra hopplös jag nu har jag suttit med samma uppgift i tre dagar och är fortfarande inte klar, den är ju inte ens svår! Jag får nog helt enkelt ta och citera Linda bengtzing:





Jag har i alla fall slutat vara så trött hela tiden som kan ställa till det när man pluggar. Jag har börjat med vitaminer – Berocca boost – en riktig kick när du behöver det! Funkar faktiskt skitbra, jag rekommenderar det starkt till alla som känner sig lite trötta. Nu ska jag bara till att plugga om vård och fixa körkortet så kan det inte bli mycket bättre sen.

 

Men en sak som kan bli sämre är om Sofie flyttar till Lund i höst, så därför kommer en lista på för-och nackdelar med att flytta till Lund och för- och nackdelar med att stanna i Stockholm.


Stockholm +
  • Statshuset
  • skansen
  • jag finns här
  • mamma och pappa och bror
  • du hittar här
  • du har vänner här
  • Djurgården
  • STOCKHOLMS UNIVERSITET!
  • jag finns här
  • tunnelbana
  • (behöver jag säga mer)
Stockholm -
  • Ersättningsbussar på hagsätralinjen (men det rör ju inte dig bara mig)
  • hmm... nej det var nog inget mer.
Lund +
  • seniorernas kulturgrupp
  • stadsparken i lund
  • (möjligtvis lunds universitet)
  • Idol kommer till Lund
Lund -
  • Vart ligger äns Lund?
  • Hemlöshet
  • Lund ligger i skåne va?, Var det inte neråt i landet det var så många som röstade på sverigedemokraterna?

Stockholm vann i alla fall långa vägar för mig :) Du får så klart välja vad du känner är bäst för dig älskade vän men ibland kan det som känns bäst för en själv inte alltid vara det som igentligen är bäst så jag tänkte bara ge dig lite hjälp :)


Ok, fokus nu sluta blogga börja plugga!

hejdå kakor!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, "seniorernas kulturgrupp" är utan tvekan det tyngsta +:et på båda dina listor så det blir nog Lund i alla fall vännen ;).

2011-04-04 @ 19:36:52
URL: http://lemontree.blogg.se/
Postat av: Jack

Jag finns i stockholm också, definitivt ett stort plus.

2011-04-04 @ 19:44:29
Postat av: marie

men Jack du går in under vän :)

2011-04-04 @ 20:15:03
URL: http://mariemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0