Nu tar vi tag i detta igen :)

Jag fick för mig att jag skulle gå in på min blogg och kolla lite och upptäckte att jag var ganska så aktiv här förut, så jag bestämde mig för att ta upp det igen, så här är jag! Jag tänkte uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv just nu. För er som inte vet det så utbildar jag mig till undersköterska vilket jag lär skriva ganska mycket om här i bloggen eftersom att det tar upp en stor del av mitt liv. Andra saker som har ändrats sen ett år sen är att jag är blond! så bilden på min blogg ljuger lite. Jag bor tillsammans med Ludvig hos hans föräldrar. Det jag framför allt har tänkt skriva om är min tid i skolan och vägen mot en flytt med Ludvig <3 och självklart alla andra knasiga tankar som gömmer sig i mitt lilla huvud och bara väntar på att få komma ut.

 

Varför jag gick in på bloggen idag var för att jag har tråkigt och inte har motivation till att plugga just nu. Jag håller på skriver en uppsatts om basala hygienrutiner, det är inte så svårt men så där lagom halv kul. Kursen jag håller på läser nu heter Vård – och omsorgsarbete. Den är ganska lätt men när det är lätt så känns det som att man gör fel, speciellt eftersom att jag är van vid förra kursen medicinsk grundkurs där ordet svårt bara var förnamnet.  Den här kursen är som rena semestern J på tal om semester så går semestern i sommar antagligen till Gotland med Ludvig vilket ska bli kul och midsommar tillbringas antagligen på mamma och pappas land. (nu vart du glad va mamma om du läser det här?) Vad ska ni andra hitta på för skojs i sommar?

 

Jag ska verkligen försöka att hålla i det här nu, det är trots allt lite kul att skriva massa strunt. Nu måste jag nog göra den här uppsatsen eftersom att jag jobbar imorgon och den ska in imorgon. Peppa nu Marie Peppa!

 

pussiluss

 


Kommentarer
Postat av: mamma

vad kul att du har börjat skriva igen och ja, jag blev glad.

2011-04-02 @ 18:59:01
Postat av: Sara den underbara

Jag ska också till Gotland i sommar :)

2011-04-05 @ 00:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0