Du skämta aprillo?

Skulle det här vara något slags skämt? Nu kommer värmen (igen)! jo vi såg det, jag trodde jag vart blöt på vägen hem från jobbet för att det regnade men kanske var det så att det var så himla varmt så jag vart alldeles svettig? hmm ne tror inte det. Om tidningens sätt att se på aprilskämt är genom att skriva om att det ska bli toppen väder och sen att det blir världens tråkigaste väder. April april… Så kan jag inte säga att det var kul.

 

Jaja hur helst som så har jag kommit hem från jobbet nu och ska sätta mig och plugga, jag har dragit ner persiennerna för att slippa se eländet där ute. Jag hoppas verkligen att det blir roligare väder snart, det är så mycket roligare då. Imorgon blir det skola igen precis som varje måndag. Det är lite kul eftersom att jag har träffat så goa kisar där Julia och Nurije :) om ni läser det här så puss på er.

 

Eftersom att vädret ser ut som det gör så tycker jag ändå att ni förtjänar lite solljus så det ska ni få av mig. Glad vår :) Kan ni inte skicka lite fina vår bilder till mig som jag kan lägga upp på bloggen, vore gött :) skicka det till [email protected]. Skicka gärna de första vårtecknen så kan vi tillsammans välkomna våren (lite klyschigt jag vet men nu vart det så)

 

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0