oh what a day

jag säger då det nu har jag allt tagit igen alla de gånger jag har kommit försent. Jag kom tre timmar förtidigt till jobbet! hur lyckas man med det? som tur var så var jag så sjukt trött så jag vart glad över att kunna gå hem och sova i två timmar :)

Men som om inte detta var nog så möter jag mitt ex när jag är ute och promenixar i skarpnäck. Jag får panik, man kan ju inte vända och gå åt samma håll man kom det ser lite konstigt ut och inte heller kunde jag gå över gatan pga av den stora snökant som bor bredvid vägen. Snabbt som fan tittar jag bort och lådsas att jag inte sett honom och jag hoppas att han inte har sett mig eller framförallt att han inte sett mitt patetiska sett att lådsas att han inte gick där på gatan. 

Undrar vad som kommer att hända här näst???

Nu ska jag bege mig ut i det otroligt tråkiga väder. sen kanske jag ska åka till högdalen och simma, får se.


puss o kram


eller ska jag åka shoppa lite kanske?

Kommentarer
Postat av: Sofie

TRE TIMMAR för tidigt?! Ja Marie, hur lyckades du med det? Tog du fel på tiden eller?

2010-02-27 @ 14:18:04
URL: http://lemontree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0