Mitt huvud känns som en tjockpankaka

Jag förstår inte detta faktum att jag har haft ont i huvudet till och från ända sen i lördags. Jag som aldrig har ont i huvudet, vad ska jag göra? det känns som att någon sitter där inne och bankar bara för att retas. Vad har jag gjort för ont? det e ju inte som att det är mitt fel att någon har glömt att stänga av snön så att komunaltrafiken får problem eller hur? nej juste! Banka i någon annans huvud!



ok. Helt ärligt så vet jag inte vad det där skulle vara bra för, men nu har jag fått det ur mig. Jag skulle nog kunna hålla på ett bra tag till för att berätta om dagens resor men jag får behärska mig lite.

Skit också pankakan sätter stop för mitt tänkande får skriva mer någon annan dag.

Puss på er




Kommentarer
Postat av: Sofie

Drick mer vatten :).

2010-02-24 @ 14:25:09
URL: http://lemontree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0