καλοκαίρι και ήλιος

I höst far det i väg till det underbara landet grekland med Sofie, Jenny och förhoppningsvis Ludvig :) Jag förstår inte att det är något jag faktisk kan vill och ska göra och inte bara något jag skulle vilja göra men inte vågar och inte har råd. haha Jag e så bra :)



Men innan grekland blir av så e det bäst att jag jobbar häcken av mig så jag inte blir bankrutt. Men det e ju tur att jag ska på arbetsintevju imorgon och jobbade nästan varje dag förra veckan. det går frammåt :)

Nu e jag så trött så kommer inte på något mer att skriva but there will be more I promice <3

Bye bye


σε αγαπώ Λούδβιγγ



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaaa! Grekland! :D

2010-02-21 @ 18:14:00
URL: http://lemontree.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh.

jag också kanskee..?!



vad fin bloggen är. jag har haft ett öga på den, men inget har hänt på länge. så kör hårt nu vännen. jag saknar dig.



puss!

2010-02-21 @ 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0