(L) Sovmorgon

Bästa bästa morgonen idag. Jag bakade scones till frulle som jag sitter och äter just nu med marmelad på och te till. Klockan två ska jag vara i skolan och repa teater till sent på kvällen. KUL :D. Men först ska jag öva på min monolog. får se hur det går...

Imorgon fyller Ludvigs mamma 50 och jag har köpt ett halsband från mig och Ludvig. Och den 29 fyller min far 50, herre gud tror dem att man är gjord av pengar eller??? Papsen ska få present kort på syckloteket på 600 kr från mig Ludvig sanna och claes (min syster och hennes sambo)


*Jag kan uppdatera er från förra blogginlägget. Jag har gått upp tidigt varje dag och kommit i tid alla  dar utom än (bara ett slarvfel) det känns  som att jag äntligen klarar av att ta ansvar för mitt skolarbete :D

Jag har en liten fråga, när kommer våren? Nu har jag åter igen vaknat upp och sätt snö utanför mitt fönster, visst det är fint men jag vill ha värme, så man slipper klä på sig så mycket...

Nu ska jag jobba på min monolog

pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Sara

åå avis, jag vill också äta scones till frukost (a)

Penga krav och vikten av att fixa skoluppgifter. Uschanemig.



Lycka till ikväll

2009-03-10 @ 10:38:13
URL: http://saraevarnamnet.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ska ju vara snö nu :P är ju vinter...du kommer få se ännu mera snö när du kommer hit :)längtar :D

2009-03-13 @ 13:13:49
Postat av: sanna

:)

2009-03-13 @ 13:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0