Jag suger hårt

Nu vet jag inte längre var jag har mig själv. Jag har alltid varit så duktig och kommit i tid till skolan och har tyckt att det é fy skam att skolka, men vad hände? Hur lyckas jag få mer än 15% frånvaro i flera veckor? Jag blir så arg på mig själv. jag orkar knappt gå upp på morgonen längre, jag bestämmer mig i sängen på morgonen för att skolka. Varför har mitt huvud fuckat upp sig? Det känns som att det ända jag gör just nu e att plugga plugga och plugga och ändå skulle jag behöva plugga lite till. ÅÅÅ jag vill så ta studenten och slippa den här skiten!!! För hoppningsvis känner jag mig med pepp på  att gå till ett jobb. Nu har jag börjat se till så att min mamma ser till att jag är uppe innan hon går till jobbet kl 08:00. Nu ska jag ta tag i denna skit men jag vet inte vilken ände jag ska börja i!!!

Jaja nu ska jag gå på lektion och få närvaro.

See you later aligator

pöss


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet hur det känns. Har inte varit peppad på att gå till skolan alls. min frånvaro har gått från 0.0 % till typ 7 på en vecka. Vart har mitt smarta huvud tagit vägen liksom. VI FÅR KÄMPA

2009-03-05 @ 13:52:45
URL: http://saraevarnamnet.blogg.se/
Postat av: Jack

Välkommen till min värld :P Man kan klara sig rätt bra ändå. Dessutom pluggade du ju aslänge häromdagen! det viktiga är inte hur mycket man är där, det är resultatet, det säger t o m aleksandar

2009-03-05 @ 22:13:49
URL: http://ixm.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0