första dagen på mitt nya liv

Idag har varit en händelserik dag minst sagt. Jag beslutade mig för att stanna hemma och plugga idag istället för att gå till skolan och plugga. Jag gick upp klockan tio och duschade sen åt jag lite frukost och satte sendan igång med att läsa om andra världskriget, ingen gla början på en dag precis. framåt 12 beslutade jag mig för att jag skulle gå till skolan för att prata om studensskivan, men först var jag tvungen att äta mat, första tanken var hamburgare. Men nej! det blev en ost fralla på grovt bröd.  Efter andra tugggan in i mackan började min dag kännas mycket  bra. Och som om inte det vore nog så lämnade jag även in mina skor som har varit trasiga i två år oss skomakarn. GO ME! när jag kom till gullmarsplan spelade dem otoligt bra musik på radion och jag bestämmde mig för att bojkotta tvärbanan och gå till skolan. Musiken blev bara bättre och bättre och solen sken, oh what a day :D Mötet om studentskivan är inte värt att nämna (men en parantes kan jag lägga in att om det blir 50 tals tema så vet jag precis vad jag ska ha på mig. Jag ska sy mig en vit kjol med röda prickar :D) Efter mötet fick jag veta att kören var intälld så jag beslutade mig för att ta mig upp till Sabis och handla något riktigt gott att laga mat med, men efter en timme på Sabis och fortfarande en tom kundvagn fick det bli färdig Japank mat. inte jätte gott men det funkade. Jag gjorde även en hallonpaj som jag tyvär glömde ta bild på. Efter allt stök i kök. sydde jag lite på min kjol.  Efter denna dag ska jag leva en posetivare och piggare liv. Jag ska tänka på vad jag äter och ta tag i mitt liv.

se you later aligator :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet inte om det här är ett färdigt tema eller inte men jag måste säga att din blogg är väldigt fin Och jag känner precis likadant inför 50-talstemat, jag har knappt lust att komma om det blir det, usch.

2009-01-28 @ 21:47:35
URL: http://lemontree.blogg.se/
Postat av: Sara

GO Marie XD

2009-01-28 @ 22:56:28
URL: http://saraevarnamnet.blogg.se/
Postat av: Jack

Så det är okej för dig att stanna hemma på förmiddagen men inte för mig :O Det var det värsta! ;) Och på min födelsedag och allt! (nej, jag vet att jag inte var där men det är inte det viktiga, alla andra borde varit det ^^).

2009-01-28 @ 23:18:58
URL: http://ixm.livejournal.com/
Postat av: Sofie

Ibland läser man vad man vill läsa. Punkt.

2009-01-29 @ 13:56:00
URL: http://lemontree.blogg.se/
Postat av: ruby.

sj'lvklart som mina andra bloggande v'nner m[ste jag kommentera. jag vill ha b[de inget och 50talstema. man kan ju f[ v'lja tycker jag.



btw 'r du l'nkad p[ min sida, s[ det 'r bara och leta. ,)



pusspuss!

2009-01-29 @ 13:57:17
URL: http://nogg.se/rubyrubine
Postat av: Sanna

din blogg är otroligt underhållande och rolig (L) L)

2009-02-04 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0