eternellnörd

Det första jag ska skriva om i denna blogg är min kära mamma som sitter och tittar i en blomkatalog. Jag citerar henne " Nej men titta Marie det är två sidor med eterneller, nej föresten 3, tänk dig 3 sidor med eerteneller. Finns det fler kanske? ja det finns 1,2,3,4,5,6,7,8,9 sidor"  Det här måste jag säga är ett första symtom på ertelnellnörd. Jag ertkänner härmed att min familj består av  2 nördar, en eternellnörd en data nörd en pappa och en syster som bor i staden långt långt bort och sen har jag ju min lilla egna familj som består av mig och min livs kärlek.

Nu ska jag inte skriva mer (jag vet att det var lite men jag ska försöka göra en fin blogg till mig nu)

xoxo gossip girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0