kärlek till folket kärlek till mig

Jag har en fundering... hur kan en person förstöra ett av de vakraste orden i världen. Hur kan man heta något som helt går emot hur man är I don´t get it.  ok att man heter ex anna men skulle passa bättre som Sara för att man ser ut som en Sara. men hur kan man döpa sitt barn till något som faktiskt betyder något och går helt emot hur man är?  ett riktigt litet kärleks barn.


Ok HELT ÄRLIGT FÖRLÅT! Jag har pms!   Snälla hjälp mig vad ska jag göra? om man har sådan jobbig pms så man börjar bråka med alla och blir ireterad på folk som inte gör saker på "rätt sätt" Vad ska jag göra, jag vill vara snäll plus att jag inte vill känna mig ledsen för ingenting en gång i månaden... Hjälp mig snälla...

kärlek till er som hjälper mig (och självklart er andra också)

Pöss

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså guh va jobbigt! Stackars dig!

ligga i soffan å kolla på en bra film (a) strunta i allt och ingenting. Tänka på glada minnen :) som när Sofia ramlade i leran på pl kursen :P haha

VÄRLDENS STÖRSTA KRAM TILL BÄSTA MARIE <3

2009-02-27 @ 05:12:48
URL: http://saraevarnamnet.blogg.se/
Postat av: marie

ja börjar man tänka på Sofia får man ett leende på läpparna, men det varar inte länge :(

2009-02-27 @ 10:52:16
Postat av: Sofie

Om jag ska vara ärlig så förstod jag inte mycket av det där.. Förutom att du inte är glad just nu, det är tråkigt :( Jag kan inte göra så mycket härifrån men om jag var hos dig skulle du få en stor kram, sen skulle jag köpa godis till dig och så skulle vi kolla på disneyfilm... och kanske sjunga disney-singstar, då blir man på gott humör :D Kraaaaaaaaaaaaaam!

2009-02-27 @ 18:33:28
URL: http://lemontree.blogg.se/
Postat av: ruby

hahaha. ,D

vad elakt. ,b

tänk om stackarn läser detta? ,)





du slog mig och kallade mig ful idag.

rätt åt dig, surpuppa! ,)





pusspusspuss!

2009-03-05 @ 01:11:05
URL: http://nogg.se/rubyrubine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0